یک نماینده مجلس با بیان این مطلب که در شرایط کنونی تبلیغات بسیار شومی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان راه اندازی شده است بیان داشت عده‌ای از دشمنان با عملیات ایران هراسی و طرح مباحث مختلف از جمله هلال شیعی تلاش دارند ایران را روز به روز منزوی‌تر کنند لذا...
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، عابد فتاحی با اشاره به اینکه در برخی از کشورها اینگونه وانمود می‌کنند که قرآنی که در ایران قرائت می شود با سایر قرآن‌ها در کشورهای دیگر متفاوت است خاطر نشان کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند خط بطلانی بر تمامی این مباحث اختلافی از جمله ایران هراسی باشد.
 
عضو فراکسیون دانشگاهیان با تأکید بر اینکه ما باید با توسل به اسلام ناب محمدی کج روی ها را از بین ببریم افزود برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن نشانه ارزشمندی برای خط بطلان کشیدن به ایمان غیر انسانی و غیر عقلانی تکفیری‌هاست. از فتاحی با تأکید بر اینکه ایران از طریق برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ثابت می کند که پرچمدار اسلام است افزود: خوشبختانه ما در حفظ و قرائت قرآن کریم امروز جزو کشورهای برتر جهان اسلام هستیم.
 
نماینده ارومیه داد: این امر یک موفقیت بزرگ و ارزشمند فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی به شمار می آید.
 
وی تأکید کرد: برگزاری این مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برای ما امری حیاتی است تا ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان فرهنگ مترقی اسلامی را به جهان نشان بدهیم.
 
وی با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی قرآن به نوعی دیپلماسی فرهنگی به شمار می‌آید بیان داشت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشو‌ر را منور و پربرکت می‌کند و ما را از شیطنت‌های دشمنان محفوظ می دارد.
 
وی با اشاره به اینکه هراندازه مسابقات قرآن را برگزار کنیم بازهم کم است افزود: مسابقات بین‌المللی قران کریم به دنیا نشان می دهد که ایران پرچم‌دار واقعی جهان اسلام است و ما نگاه تبعیض‌آمیز به جهان اسلام نداریم و هرجا تهدیدی علیه مسلمانان را شاهد باشیم مقابل آنها خواهیم ایستاد.
 
سی ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 5 تا 12 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
/2759/